Friday, July 30, 2010

(Sighs)

Slowly, nd i mean slowly I'm learnin a better way of life.. a way of life that's just for me... i remember alot its some things i wish never happened to me. but i come to realize trials nd tribulations make you the person you are today... i give alot just to get little back.. my confidence is rocky.. one minute I'm all bout me. I'm more pretty than others then that fcker name insecurity sneaks up on me.. my love life sucks ass cheeks. like nothing ever seems to go my way i guess that's life... it took me this long to realized that... I'm so disappointed bout that. I'm really concentrating on bettering myself one day at a time right..but i know that at the end of the day i really have no one to share my day with at least the person i wanna share it with.. without being to clingy to him. i say little since i dnt wanna get my feelings hurt again.. in reality its crazy how much he makes me happy. but i wonder is that true or is that just what my hearts wants. i also realize today. i have another heart feelin the same pain..=( nd i thought that would make me happy hearin that. but it doesn't ... I'm not that heartless Thank God... i at least want thing to go well for me i keep wondering if its around the corner for me just to get there and nothings there i guess i have to wait my turn.. sad case of lovin... day by day i struggle with my inner demons . i just hope that i can exscape them since i have them for so long...... CHOW.

Thursday, July 22, 2010

Breathing In Life.

Soo i Seein Better Days Over The Hill. Glad I Held On For so long. With Love Nd Etc... Smiles Go A Long way... BRB Tho...

Sunday, July 18, 2010

For the Sake.

Okay... So ima finally speak on my life issues....


First Nd Foremost.. Im Fckin Tired Of IT!

I think i atract jack-asses... i mean ima sweet-heart yet i always fall for these cocky sucka ass boyss. not men. the ones that want one thing then flip flop like a bitch...


okay so theres guy 1 this ass... think he know so much.. but dnt know shit... he always tryna prove some untrue shit. he a super odee flip flop... he a bitch in digust.. i swear everytime i think about him my body tense up in disgust. ewww how could i every LIKE him.. well that was short lived... i really have no feelings toward him.. nd he will be come a forgotten thought... like that....




guy 2.... hmm where do i start with this one... what can i say i fell in love... it was unexpected. i mean even through every tear i dropped over him. i still love being around him... something bout him that seems to just fit with me . like our convos are great ... but something missin that i want.. i just dnt think ima wait so long this time to go get it... i can't take another heart break....

Found My Place In A Cold World Almost

Sometimes i think im not ready for certain shit that always to pop off... ha ha ha its funny cause physcially my body waitin for me... my mind draw blanks from time to time. slowly i know its almost over so in some ways im at peace with things... sigh... ima smile now...

Thursday, July 15, 2010

i dnt know how im feelin at the moment give me a sec....

Saturday, July 3, 2010

I DNT KNOW IF IM COMPLETELY BACK.. OR JUST VENTIN EITHER OR. IM HAPPY. BUT PISSED OFF ALL AT ONCE IM TIRED OF PPL ALL TOGETHER JUST LOOKIN AT PPL FACES PISSES ME OFF..... I KNOW ITS A CRAZY THING TO SAY.BUT THATS HOW IM FEELING RIGHT BOUT NOW... DAMN.. FROM BEING NICE TO ONE COLD PERSON JOIN THIS WORLD. HOPE I GET THIS JOB... CAUSE AS SOON AS THAT HAPPEN PPL GOINNA BE ASKIN WHY???? UGHHHHH ENOUGH WORDS I'LL BE BACK.

My Lifes Lessons



Ahh, who wanna bet us that we don't touch leathers
Stack cheddars forever, live treacherous all the et ceteras
To the death of us, me and my confidants, we shine
You feel the ambiance, y'all niggaz just rhyme
By the ounce dough accumulates like snow
We don't just shine, we illuminate the whole show; you feel me?"-Jay Z (Dead President)Reasonable Doubt {June 25, 1996}<